دانلود اهنگ اینه از حصین


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شناسنامه زندگی نام:رنج نام پدر:مشقت شهرت:اواره شغل:ولگردی محل صدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناسنامه:نامعلوم نام مادر:سلطان غم دین:اسلام محل کار:شرکت نا امیدی محل سکونت:شهر مکافات محکومیت:زندگی کردن جرم:به دنیا امدن هدف:دنیای اخرت تاریخ تولد:هزاروسیصدوهیچ گروه خونی:نفت سیاه ادرس:خیابان بدبختی چهارراه تنهایی کوچه دربدری بلوک بی نهایت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب خاص و آدرس whereareyou.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 201
:: کل نظرات : 33

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 234
:: باردید دیروز : 230
:: بازدید هفته : 492
:: بازدید ماه : 464
:: بازدید سال : 3211
:: بازدید کلی : 83911

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود اهنگ اینه از حصین
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 10:20 | بازدید : 6772 | نوشته ‌شده به دست بی نام | ( نظرات )

کلید دانلود اهنگ توی اینه نگاه میکنم

توی آیینه نگاه میکنم....توی آیینه نگاه میکنم
توی آیینه یکی هست شبیه خودم ... توی آیینه یکی هست شبیه خودم
شبیه خودم...شبیه شب هایی که غصه میخورم
شبیه شب هایی که گریه میکنم
یواشکی یواشکی
یواشکی

گریه میکنم...غصه میخورم..با خودم حرف میزنم
که ای مرد سربلند دیروز...ببین چی مونده از جوونیت امروز
که ای مرد سر بلند فردا...که دل داری به قدره دریا

چی شد آخرش..چی اومد سرت؟؟
چیکار کردی تو با بال و پرت

چی شد آخرش..چی اومد سرت؟؟
چیکار کردی تو با بال و پرت


حسین

نگام به آیینس و یه تصویری از پشت شیشه / میگه که این تویی..دروغ نگو..نه مگه میشه؟؟!
من اونم که بزرگه مشکلات رو از رو برده..همیشه دل پاکه گوشه ای همش ساکت
نشسته فکر فردا هست آروم و از تو فریاد
از تو فریاد...مرد توی آیینه یه تلخی تو نگاشه..میگه اشتباس بخندی باید له بشی بگندی
مرد توی آیینه نداره هیچ امیدی..حتی روز خوش ندیده ..رویاهاش رو سر بریده

پورنام

نه نگو که نیست امیدی ..نه نگو به تش رسیدی
نه نگو که دل بریدی نه نگو
نه نگو چه سخته فردا...نه نگو از زخم و دردا
نه نگو همیشه اشکی نه نگو

حسین:

نگام به آیینس و یه تصویری از پشت شیشه / میگه که این تویی..دروغ نگو..نه مگه میشه؟؟!





:: موضوعات مرتبط: اهنگ , حصین ابلیس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اهنگ , اهنگ , تکست , متن اهنگ , متن , اهنگ اینه , دانلود عبور , تکست اهنگ اینه , متن اهنگ اینه , حصین , ابلیس , پورنام ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: